Veelgestelde vragen allyourz

Veelgestelde vragen

Accommodatie boeken bij allyourz

Hotelkamer

Of je nu in Zeeland wilt overnachten in een hotel, B&B, appartement, slaapstrandhuisje, op de camping of op een vakantiepark. Op allyourz.nl vind je altijd wel een accommodatie voor een vakantie, weekend weg of een stedentrip in Zeeland.

Bekijk het aanbod

Het online boekingssysteem op allyourz.nl is direct gekoppeld aan de reserveringssystemen van ondernemers. Via het online prikbord van allyourz boek je dus rechtstreeks bij de accommodatie van je keuze.

Bekijk het aanbod

Wij maken gebruik van de online betaaldienst van Stripe, zodat je betaling zo makkelijk en veilig mogelijk verloopt. Op allyourz.nl ondersteunen we verschillende betaalmethoden:

  • iDEAL voor Nederland

  • Visacard

  • MasterCard

  • Giropay (Duitsland)

  • Sofort

  • Bankcontact (België)

  • EPS (Oostenrijk)

  • Przelewy24 (Polen)

Via allyourz boek je rechtstreeks bij de accommodatie van je keuze. Hierop zijn de algemene boekings- en/of annuleringsvoorwaarden van de ondernemer bij wie je de accommodatie boekt van toepassing.

Mijn boeking

Strandhuisje Zeeland

Via je allyourz-account kun je zelfstandig wijzigingen doorvoeren in een gemaakte boeking, mits deze passen binnen de mogelijkheden en de beschikbaarheid in het reserveringssysteem van de ondernemer.

Via je allyourz-account kun je wijzigingen doorvoeren in een gemaakte boeking, mits deze passen binnen de mogelijkheden en de beschikbaarheid in het reserveringssysteem van de ondernemer. Lukt het niet om je gegevens aan te passen? Neem dan via je allyourz-account contact op met de betreffende ondernemer.

Controleer eerst of de boekingsbevestiging is binnengekomen in de map Ongewenst/Junk Mail van je e-mailprogramma. Kun je de bevestiging daar niet vinden? Neem dan contact op met helpdesk@allyourz.nl.

Dat hangt af van de voorwaarden die de ondernemer hier aan stelt. Er zijn twee betalingsmomenten mogelijk: (een deel) bij boeken en (een deel) bij aankomst. De ondernemer bepaalt welk deel (0-100%) bij boeken moet worden betaald en welk deel (restant) bij aankomst.

In je allyourz-account kun je wijzigingen doorvoeren in een gemaakte boeking, mits deze passen binnen de mogelijkheden van de accommodatie en de beschikbaarheid in het reserveringssysteem van de ondernemer.

Dit hangt af van de inhoud van de boekings- en annuleringsvoorwaarden van de ondernemer. We adviseren je deze voorwaarden na te kijken en/of via je allyourz-account contact op te nemen met de betreffende ondernemer.

Annuleren

Stranden Walcheren

In je allyourz-account kun je bij de ondernemer een verzoek tot annulering indienen. De ondernemer beoordeelt dit verzoek aan de hand van de toepasselijke boekings- en annuleringsvoorwaarden. Je ontvangt hierover bericht van de ondernemer.

In je allyourz-account kun je bij de ondernemer een verzoek tot annulering indienen. De ondernemer beoordeelt dit verzoek aan de hand van de toepasselijke boekings- en annuleringsvoorwaarden. Afhankelijk van het moment waarop het annuleringsverzoek wordt gedaan, alsmede van de inhoud van de boekings- en annuleringsvoorwaarden beoordeelt de ondernemer of er kosten aan de annulering zijn verbonden.

Mijn allyourz account

Domburg-strand-vakantiehuis

Je hebt geen account nodig om te boeken via allyourz.nl, maar met een persoonlijk allyourz-account haal je wel meer uit je verblijf in Zeeland. Via een allyourz-account kun je je boeking beheren. Een account geeft je ook toegang tot je favoriete tips voor hotspots en leuke activiteiten in Zeeland.

allyourz account aanmaken

Een account aanmaken is heel eenvoudig. Volg onderstaande stappen:

  1. Vul op deze pagina je naam en e-mailadres in.

  2. Je ontvangt een mail op het door jouw opgegeven mailadres met hierin een link. Klik op de link om je account te activeren.

  3. Maak een wachtwoord aan

  4. Je allyourz-account is klaar voor gebruik.

  1. Log in op je account

  2. Klik rechtsboven op het icoon van je profiel

  3. Je boeking(en) kun je inzien onder 'Boekingen'

  4. Wil je je persoonlijke gegevens wijzigen? Klik dan op 'Persoonlijk'

  5. Bij 'Account' kun je het wachtwoord van je allyourz-account wijzigen.

Controleer je wachtwoord of vraag je wachtwoord opnieuw aan. Lukt het met een nieuw wachtwoord ook niet om in te loggen? Neem dan contact op met allyourz via helpdesk@allyourz.nl of stuur een bericht via Whatsapp.

Stuur een app

Kies op de login-pagina voor 'wachtwoord vergeten' en voer het e-mailadres in waaraan je account is gekoppeld. Je ontvangt een e-mail op het opgegeven mailadres met instructies om je wachtwoord te herstellen.

Restaurant reserveren bij allyourz

Wijnproeverij-Kleine-Schorre-30-720

Momenteel is het nog niet mogelijk om een restaurant te reserveren via allyourz. Laat je inspireren voor fijne restaurants in Zeeland via allyourz.nl/ontdek-zeeland.

Ontdek Zeeland

Activiteit boeken bij allyourz

Fatbike-Zeeland

Momenteel is het nog niet mogelijk een activiteit te reserveren via allyourz. Laat je inspireren voor de leukste activiteiten in Zeeland.

Grote-Kerk-Veere

Coming soon: lokale activiteiten

Binnenkort zoek en boek je op allyourz unieke, lokale activiteiten in Zeeland.

Service

contact-met-allyourz

Al het goede van Zeeland in je mailbox?

Ontvang per mail de leukste overnachten tips, unieke lokale activiteiten en actuele hotspots in heel Zeeland. Schrijf je snel in.

Staat je vraag hier niet tussen? Neem contact op met een medewerker via helpdesk@allyourz.nl of stuur een bericht via Whatsapp.

Stuur een app